Frakt från 59kr · Fraktfritt vid köp över 1200kr
08-225000 · Svar inom 24h (vardagar)

Produkten har blivit tillagd i varukorgen
Moms visas:

FAQ
 

Åldersgräns
Vi godtar endast beställningar från personer över 18 år.

Leveranstid
Leveranstid för lagerförda varor är normalt 1-5 arbetsdagar (inom Sverige), vid specialbeställning av hilkeindesign´s produkter meddelas leveranstid via mejl. Om en vara skulle vara slut kommer leveranstiden bli längre, men du blir i så fall informerad i ett meddelande och har då möjlighet att häva ditt köp. Information för de varor som är kommande finns under varje produkt. Där står det när produkten väntas finnas på lager – detta är inget jag kan påverka.

Bekräftelse
När vi mottagit din beställning får du en orderbekräftelse via mejl. Spara denna tills du mottagit din vara.

Swish:
Väljer du att betala via swish så får du ett bekräftelsemejl. Där står instruktioner om hur du går tillväga. När din betalning är gjort kommer du Inte få bekräftelse på detta - utan har du betalat din order skickas dina produkter inom 2 dagar (om alla produkter finns i lager).

Leveranskostnader
Leveranskostnader meddelas vid köp/ordertillfället. Det tillkommer alltid en fast fraktkostnad. Eventuella tullavgifter, returkostnader betalas av kund. 

Frakt
Fraktfritt över 1500kr i Sverige! Dina varor levereras som brev eller paket beroende på vikt och storlek till Din närmaste DHL Servicepoint/Postombud. Normal fraktkostnad 59kr. För outlöst paket debiteras 300 kr. Detta gäller inte marmorbord eller skrymmande produkter, som större varor.

Leveranskostnader
Som kund har du i enlighet med svensk lag, ångerrätt i 14 dagar från och med att du mottagit din vara. Varorna ska vara i obruten förpackning om du önskar ångra din beställning. Om du vill returnera varor så kontakta oss så får du ett returnummer. När vi mottagit och godkänt din retur gör vi en återbetalning av varans värde. I normala fall sker återbetalningen inom 14 dagar, men det kan ta upp till 30 dagar, vilket är den maximala tiden enligt konsumentköplagen. Du får en bekräftelse via mejl när återbetalning är genomförd, men tänk på att det kan dröja ett par dagar innan transaktionen syns på kontot.

Specialbeställda varor av hilkeindesign´s produkter eller beställningsprodukter från leverantör, som är specialtillverkade/beställda för dig omfattas inte av distansavtalslagen, men vid ånger så kontakta mig för mer information. Jag är väldigt mån om att du som kund ska känna dig nöjd och vi gör vårt bästa för att lösa eventuella problem.

Tullavgifter kan tillkomma vid försändelser utanför Sverige.

Reklamation/Skadad vara
Vi garanterar att de varor du har beställt är felfria vid leveransen. skulle du få en defekt eller fellevererad vara ber jag att du kontaktar oss så snart som möjligt. Synliga skador på paketet anmäls direkt på utlämningsstället vid mottagandet av varan. Skada som upptäcks vid uppackning ska inom fem dagar anmälas till oss på kundtjanst.hilkeindesign@gmail.com, så att vi kan hjälpa till att lösa ditt problem. En produkt som vi har konstaterat att den är felexpedierad alternativt skadad byter vi ut eller betalar tillbaka pengarna samt fraktkostnaden. Om du beställt fler varor än den du returnerat betalar vi dock inte tillbaka fraktkostnaden. Varor som skickas mot postförskott eller efterkrav löser vi dock inte ut! Kontakta oss alltid innan du returnerar en vara! Om en vara skadas eller försvinner då du sänder den i retur till oss är du som kund ansvarig.

Färger och bilder
Vi gör vårt allra bästa för att visa färger och utseende på varorna så exakt som möjligt men vi kan inte garantera att de färger som visas i webbshopen exakt återger de färger som varorna har i verkligheten. Hur färgen återges kan bero på din dator och bildskärms inställningar. Vi kan inte heller garantera att alla bilder exakt återger varornas verkliga utseende.

Svenska English

certifierad ehandel
Produkter
Övrigt
To top